torsdag 9 november 2006

City

Efter att ha ätit tapas med några vänner läste jag City på tåget hem. Kunde konstatera att min kusins grymt kompetenta sambo numera är krönikör i City. Och precis som allt annat hon gör gör hon det fantastiskt bra! Och jag är inte ensam i hyllningskören, Åsa får hela tiden nya priser och ligger högt på topplistorna.

Sedan står det om Mia Törnblom. I augusti var jag på en föreläsning med henne, jäkligt duktig! Håller på att läsa Självkänsla nu! nu... men har inte orkat göra övningarna. "När man känner att allt funkar så kanske man inte behöver det" sa Josefine i helgen när vi pratade om saken. Men å andra sidan är det väl just då man har kraften att göra det bästa av sitt liv? Morgen morgen nur nicht heute....

Bläddrar vidare och kommer till en artikel om Melody Club. Efter att ha blandat ihop dem med ett lokalt band hamnade jag på efterfest med dem i Gävle för några år sedan. Tjejen jag gick dit med blev tillsammans med sångar- Kristoffer. Nu ska Melody Club till USA. Det lokala Gävlebandet hade en turné i Asien. Men det skrev ju aldrig City om.

Idag hittade jag post på jobbet adresserat till "IT Manager Eva Westerberg". Haha! Känner att jag genast ska uppdatera min CV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar