tisdag 21 november 2006

Kanal5 och kvällen är gjord!

Börjar nu ha fått ihop alla dokument inför nästa veckas Brysselresa, med Eurocadreskongress och -konferens. Jag ska presentera projektet StartPro tillsammans med Federica från italienska CISL (hoppas jag! Jag har fortfarande inte fått tag på Federica, som en säkerhet har Gina från Eurocadres blivit tillfrågad om att hon kan köra presentationen tillsammans med mig om inte Federica har möjlighet) vilket ska bli spännande. Från SACO är det jag, Britt-Marie Häggström och Hanna Eriksson som åker. Britt-Marie är nominerad till Eurocadres styrelse, håller tummarna för att det går vägen!

I morgon har Åsa Bjering avslutningsfest då hennes fyraåriga period som ordförande för LSU snart är över. Förutom att det imorgon då blir en lite senare hemkomst har det varit en helt OK vecka hittills, vissa veckor brukar vara helt utan hemkomst innan klockan 21 på kvällen, i dag kom jag hem redan 18! Revoltionerande... Inget är så avslappande som Kanal5 på kvällen.
Torsdag får det bli att packa på kvällen, fredag morgon är det tidig avfärd mot Älvsjö och SACO-mässan som gäller. Efter det Lidingö och samling för styrelsen inför SACO Studentråds kongress i helgen. Ser fram emot allt med spänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar