onsdag 22 november 2006

tre

Tre namn jag skulle vilja vara döpt till:

Jag trivs alldeles utmärkt med mina helyllenamn Eva Margareta. Det är intressantare att fundera på vad man skulle namnge eventuella barn till. Just nu är mina favoriter "Greta Kristina" och "Sven Hugo" (inte som dubbelnamn alltså! Nog för att jag bara i min kusinskara har följande namn Eva-Lena, Marie-Louise, Ann-Katrin och Nils-Erik. Det där med dubbelnamn är populärt både på Westerberg- och Sandbergssidan i släkten)


Tre saker jag gör dagligen:

Använder lypsyl, kollar mailen, läser DN


Tre tillfällen jag ofta gråter:

Begravningar, i övrigt gråter jag inte så väldigt ofta


Tre filmer jag aldrig får nog av:

Jag insåg i går kväll när jag tittade på reklam på TV att Love Actually är en sådan film, jag har sett den hur många gånger som helst och kan se den hur många gånger som helst till. 007-filmer tröttnar jag heller inte på, eller på Pretty Woman.


Tre saker inte många vet om mig:

Jag var nära att komma med i dokusåpan Riket men tackade som tur var nej.

Jag har varit på Roskilde tre gånger.

Jag har spelat lik i en film.


Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:

tittar på tv, äter popcorn, läser


Tre program jag gärna tittar på:

Lost, Grey´s anatomy, Cityakuten


Tre saker som jag är utomordentligt bra på:

Ha roligt, mingla, skriva


Tre saker som jag skulle vilja lära mig:

Sy, bygga hemsidor från grunden, vara mer noggrann


Tre förebilder:



Tre saker jag har om 10 år:
Ett riktigt boende och pengar. Samt en båt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar