måndag 13 november 2006

Utåtriktad Planläggande Abstrakt Tänkare

Efter en helg fylld av jobb, spontanshopping av en underbar svart/guld tshirt, en öl med Stina, Tess och Emeli på Katalin, och en alldeles enorm chokladtårta med Magnus, Marie, Berit och Frank är det nu måndag igen. Jag fick sovmorgon idag. Tyvärr vaknade jag av att jag var så hungrig och då det blev sen hemkomst igår hade jag inte hunnit handla. Fick således gå till ICA på tom mage och handla frukost. Alltså- jag FÖRSTÅR inte människor som kan träna på tom mage till exempel. Gå femhundra meter till ICA och jag är svimfärdig.

Jag tänkte dela med mig av min personlighet, min personlighet enligt http://www.zapera.com/survey/demo/personality/

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".
Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.
Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.
Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.


Jag känner igen mig, förutom det där med detaljerna. Ibland kan jag bli väldigt fixerad vid detaljer. Det kan i och för sig ha att göra med att jag omger mig mycket med människor som är mer av det odetaljerade slaget. Någon måste ha hand om att orden blir rätt och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar