söndag 17 december 2006

Stina


Igår var det 25 årsfest för min vän Stina. När man kom fick man en pin i antingen gult, grönt eller rött med texten "Stinas fanclub" och ett foto på Stina. När det sedan var tävlingsdags delades vi gäster in i lag utifrån våra färger på pinsen. Det var en musiktävling, med inslag från både Så ska det låta och Dobedo och hysteriskt roligt. Introtävlingen var mitt lags, Rödluvorna, riktiga styrka, eller i ärlighetens namn MIN stora styrka. Flera låtar togs redan på första tonen. Jag anklagades förstås för fusk eftersom jag var den vän som känt Stina längst. Vi lärde känna varandra när vi var 13 år och det är ju inte så jättekonstigt att vi har någorlunda liknande referensramar när det gäller musik. Riktigt riktigt kul var det i alla fall, mer musiktävlingar!

Idag har jag städat lite och då hittat lite gamla foton. Ovan syns er bloggare, 18 år gammal med rödbrunt hår och väldigt mycket kajal samt Stina och Ingela, 17 år gamla ätandes banan. Ber om ursäkt för bildkvaliten, ta foto på foton är en konst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar