onsdag 24 januari 2007

Studiemedel och 18åringar

I dag ringde en representant från utbildningsutskottet för att bjuda in till en presentation av Utbildning straffbart i februari. Arbetar med att sätta ihop en delegation med representanter från oss samt kårerna i Uppsala, Stockholm och Umeå. Ska bli intressant.

Mer Utbildning straffbart. I morgon har jag möte med CSNs presschef där skriften ska diskuteras blandat med annat studiemedelssnack. Vad som förstås är av ännu större betydelse är att Sara Haraldsson fyller 18 år i morgon. Sara är en av de coolaste tjejerna jag har haft äran att lära känna, så jäkla driven och inspirerande, och rolig! Utan problem diskuterar hon skolpolitik i Debatt, utan att tveka så startar hon nya organisationer med mig (det ovanligt chica förbundet kommer ni höra talas om) och hon är en ruskigt bra festivalkompis. My kind of girl, stort grattis!

1 kommentar:

  1. Vad fint du har skrivit! Vad glad jag blir! Jag hoppas verkligen att du kommer imrogon! Saknar dig! Kramar

    SvaraRadera