onsdag 14 februari 2007

"Ursäkta, hur gammal är du?!"

Idag fick jag äntligen träffa Akademix nya redaktör, med det fina namnet Eva, som tillsammans med Elin kommer att uträtta stordåd, det är jag övertygad om.

Därefter kom det filmstjärnebesked till undertecknad (mer information kommer, men det är i ett sammanhang som har så många medlemmar att det är ca 6 gånger Sveriges befolkning, och syftet är helt grymt!), det var möte med varumärkesgruppen, och det var SACO-pub, en trevlig sysselsättning som sker några gånger per år. Det var frågesport, och jag och Hannes -praktikant hos vår internationella chef Åke Zettermark -gjorde vårt bästa. Det gick inte hela vägen, men jag känner mig stolt över att studenthandläggar-Mikaela tillsammans med webredaktörs-Åsa vann det hela.

Därefter skulle jag och Magnus gå och äta middag. Eftersom det tydligen är den dag på året som det är svårast att få ett bord på en restaurang på så fick vi inte riktigt förstahandsvalen. Vilket innebar att det blev en restaurang som var ok på dryckesfronten (hur lätt är det att misslyckas med öl?) men mer sisådär på mat. Men då de frågade mig om legitimation eftersom "det var 18 årsgräns" kände jag att jag åtminstone kunde ge dem en chans!*



* vilket ju förstås visar på hur gammal jag egentligen är. Jag UPPSKATTAR att de tar id på mig. Jag fnissade på tok för länge för att det skulle vara riktigt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar