måndag 12 februari 2007

Spam?

Vilken underbar känsla att det går så fort att komma till jobbet på morgonen!

Inledde med ett diskussionsmöte på SCB som ska göra en enkätundersökning om Studenternas vardag, vi var människor från studentvärlden, högskolor, department, fackförbund etcetera. Sex tjejer från studentorganisationer- var är killarna?

Åt sedan lunch med Jonas Naddebo. Eller JAG åt lunch då Jonas blandade ihop anteckningen "Lunch" med "Lön" och åt därför lunch innan vi skulle ses. Men det underlättade kom vi på, annars var det ju två personer som skulle prata jättemycket med mat i munnen typ.

... apropå LSU så försöker jag nu komma på hur mail som är skickade till rätt adress ändå inte kommer fram och det utan felmeddelande. Att jag inte kan skicka mail till RFSL Ungdom har jag märkt sedan länge, men där får jag i alla fall reda på det. Tycks ha smärre problem med KDU och LSU nu, och när man inte får besked om det så lever man ju i tron om att information har gått fram men att den andra parten väljer att inte svara på det. Vilket förstås också kan skapa en viss grad av irritation. Fastnar SACO-mail i spamfiltret?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar