torsdag 29 mars 2007

Jag- som klippt och skuren.

Det finns vissa saker som man ibland måste göra som det känns i magen som om det är en berg-och-dalbanefärd.

Deklarera till exempel.

Har nu precis gjort det, jag har laddat ett helt år eftersom jag från mars pendlade mellan Uppsala- Stockholm och då för första gången i mitt liv skulle göra en ändring i deklarationen för resor till och från arbetet. Nu är det ju som så att vi har en förenklad deklaration nu för tiden, och jag har haft få fastighetsaffärer under året.

Men det spelar ingen roll.
Jag tycker att det var MYCKET nervöst.
Och jag förstår fortfarande knappt vad det ledde till. Jag tror och hoppas att det blev något bra.

I övrigt är det mycket skrivarbete i dagarna. Förhoppningsvis ger det fina resultat inom en snar framtid. Den som lever får se.

Jag måste ju dessutom få sträcka på mig lite extra- jag blev idag kallad för "som klippt och skuren för att vara en ung person i Europadebatter". I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar