söndag 15 juli 2007


Åter i Stockholm, med ett dubblerat Facebook-kontaktnät och med lite mindre röst än tidigare. Bilderna ovan är från i torsdags, och först var det Dag i styrelsen som fångade mig och Klara på bild, den nedre bilden är Daniel Alsén, jag och Johan Sjöberg på efterfest, och bilden är från Politikerbloggen
Stort tack till alla som kommenterat SACO Studentråds engagemang i Almedalen. Alla i styrelsen, Akademixredaktören Elin och de två verksamhetsrevisorerna arbetade verkligen på ett föredömligt sätt och marknadsförde seminarier, besökte debatter, minglade och diskuterade en massa. Som ordförande är jag enormt stolt! Det gjorde dessutom att jag fick tid till att förbereda mig inför debatter och andra arrangemang, och fick tid att träffa en massa intressanta och spännande personer. Min extremt partiska åsikt är att Sveriges största frivilliga studentorganisation nu flyttat fram positionerna ytterligare.
Imorgon em eller på tisdag ska jag ta mitt pick och pack o fara till Hälsingland. Där ska jag vid fint väder ligga rakt upp och ner i en solstol, besöka Wiij trädgårdar i Ockelbo, åka skärgårdsbåt och kanske hänga lite med min vän Årets singel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar