torsdag 13 september 2007

En liten ångvält?

Nuförtiden gör man ju inte så jätteofta sådana där gruppuppgifter som man gjorde i skolan. Ni vet, gör snabbt en uppgift i grupp och tävla gärna mot de andra-uppgifter. Har dock på sistone varit med om några uppgifter av den typen. Jag hoppas jag inte var likadan i skolan. Jag blir så galet tävlingsinriktad, jag är definitivt inte lyhörd och vill helst bestämma allt själv. Jag hoppas innerligt att detta är en sida som främst kommer fram när jag befinner mig i sådana situationer. Annars är jag ute på hal is...

Har ägnat förmiddagen åt att förbereda de entreprenörskapsseminarier jag ska hålla i Luleå. Ska om ett tag åka till LSUs kansli för att träffa en representant från Svenska ESF-rådet, samt Fredrik från LSUs styrelse. I kväll är jag inbjuden till diskussion hos Lärarnas riksförbunds studerandesektion, därefter ska jag träffa min gamla kompis Sofie som det var år och dagar sedan jag träffade. Ska bli kul!

På måndag bär det av till Bryssel. Kommer dit ganska tidigt vilket gav mig den goda idéen att kontakta Jonas Lundqvist som jobbar på parlamentet för att hälsa på där. Det var ett tag sedan jag var på EP så det kommer bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar