fredag 28 september 2007

Oktoberfest

Det har verkligen varit en riktigt lyckad dag idag! Det nya konceptet som vi testade, med öppet seminarium och interna diskussioner med syfte att formulera ett beslutsunderlag kring åsikter, fungerade riktigt bra. Seminariet var upplysande och uppfriskande, tack alla som var med i panelen och alla som var med i publiken. Återigen ett ärende jag kommer återkomma till. De samlas visst på hög nuförtiden.

Som synes nedan så var jag sedan på Medborgarplatsen på manifestationen. Hade även ett rött linne på mig dagen till ära.

Var därefter med Klara och åt middag på Wirströms samtidigt som vi planerade morgondagen då det är ordförandenätverksträff. Försökte gå på en restaurang någonstans på Götgatan. Tyvärr tycks alla restaurangägare på Söder tro att om man är vegetarian är man per automatik sugen på att äta canneloni. Det finns skrattretande många restauranger på Söder som erbjuder canneloni som vegetariskt alternativ. Efter att ha ätit en riktigt god lasange till lunch så var ändå min ugnsbakad pastakvot fylld för dagen. Därför blev det istället gamla hederliga Wirströms. Efter det mötte vi upp Pälle, Johannes och Jeanette på en oktoberfestpub. Hysterisk stämning, trevligt sällskap. Lämnade puben strax efter 22. Är av outgrundlig anledning trött idag, och glömde dessutom min fantastiska Juicy Tube hemma imorse. Jag har fått en hangup och har nästan komplex de tillfällen jag är utan den. Jag ÄR numera cherry rock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar