torsdag 1 november 2007

Att gå från stress till harmoni

Kände mig alldeles fruktansvärt slut när jag kom hem idag. Var in och köpte en smörgås på ett av de närliggande favoritcafeerna och åt den i tystnad. Efter att avrundat med en kopp the var det dags att göra något bra.

Bra saker att göra när man känner sig något ynklig:
1. Plocka fram ett fantastiskt peppande mail jag fick idag från en av åhörarna av gårdagens debatt som inleddes med dessa ord "Tack för ett intressant seminarium på LSU Forum igår. I debatten gav du ett bra och solidt intryck och det är ganska uppenbart att du en person som jag borde känna till lite bättre och knyta till vårt nätverk."

2. Träffa Tobias och prata lite om världen.

Så nu känner jag harmoni igen.
Och ser för övrigt verkligen fram emot att träffa engagerade Jusek-medlemmar imorgon och prata påverkansarbete. Det är alltid lika kul att se glöden i medlemmarnas ögon när de diskuterar utbildningspolitik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar