onsdag 21 november 2007

I Metrobilagan Saco Studentmässa kan man läsa en intervju med mig där jag berättar om varför jag började plugga på högskolan och vad som var jobbigt och om jag skulle välja samma utbildning igen. Och att man kan träffa mig i Sacos monter B03:31 på Älvsjömässan i morgon och på fredag. De föredragen som Saco Studentråds ordförande håller i brukar i regel vara välbesökta, och jag ser fram emot att ha två pass om jobbsökning i en sal för 400 pers, och ett pass om hur det är att plugga vidare i en stor sal för 740 pers.

Ikväll ska jag tillsammans med några från kommunikationsavdelningen träffa Söderhavet för ett litet firande av den nya webbplatsen. Det ska bli kul, de är grymt duktiga och trevliga på Söderhavet. Man ska ju faktiskt ha ett litet lanseringspartaj, det hör till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar