söndag 11 november 2007

Idag tog jag och Klara den riktigt långa Djurgårdspromenaden. Vi hittade ett café långt där ute, hungriga som tusan fick vi sedan konstatera att det lilla caféet inte tog kort. Vi skrapade ihop till en våffla att dela på, som ni ser här nedan.

På eftermiddagen höll jag i en föreläsning hos lokala representanter som gick en fortsättningsutbildning hos LR Stud. Jag blev medbjuden på middag på La Cucaracha vilket jag följde med på (ledsen Linus att jag inte kom på er fest!).

Efter att ha avslutat kvällen på Tranan gick jag hem och hamnade på vägen i en situation som gjorde att jag fick ringa till SOS och be dem skicka en polisbil för att kolla upp en person. Man känner sig lätt skärrad och inte minst liten när något sånt händer.
Jag tycker inte om att känna så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar