onsdag 30 januari 2008

Piece of me

Ok, först måste jag konstatera att jag verkligen hoppas att Britney Spears repar till sig snart så hon kan fortsätta vara den fantastiska artist hon verkligen är. Ja, jag är ett stort Britney-fan och en mobiltelefon utan Britneysignal är ingen riktig telefon, samt nya Piece of me är superbra.

Med det sagt kan jag åter fokusera på förberedelserna inför eftermiddagens Saco-styrelsemöte då jag bland annat ska dra vår kongress förslag till stadgeändringar som förhoppningsvis Saco-styrelsen bifaller. I övrigt är det ganska uppenbara saker som är på agendan för Saco-styrelsen, det är den obligatoriska arbetslöshetskassan och Lavalmålet som ska diskuteras bland annat.
Mötet följs av middag på Le Rouge, som jag tyvärr missar då det istället är en träff med ett nätverk jag är med i.

Imorgon bitti ska jag för övrigt träffa en personlig tränare. Enligt Metro är det bland det trendigaste i träningsväg just nu. Jag trodde att det hade varit det det senaste decenniet, men nåväl. Det blir kul hur som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar