söndag 24 februari 2008

Melodifestival ikväll, och jag gillade startfältet. BWO var lysande, som alltid, Therese Andersson fick håren på armarna att resa sig och Frida övertygade mig från att vara en skeptiker efter Dunka mig gul och blå till kvällens underbara låt. Kunde inte bli annat än glad av den glädje som Frida utstrålade, den härliga energin i låten och den underbart söte Mowgliliknade sidekicken. Förstår inte diskussionen på expressen.se om "var det rätt att Frida slog ut Patrik Isaksson?" Ursäkta, men när var det aktuellt för Isaksson att gå vidare? Inte ikväll i alla fall.

Björns sång om Carina Berg fick hela sällskapet att jubla högt, helt klockrent.
Väldigt trevligt delfinalkalas hos Dan förresten, med mycket folk. Att jag, Fredrick och Lars dessutom blev kallade "söta när vi åt ostbågar" kommer nog kvala in som en av de underligaste men härligaste saker jag hört på länge.

Imorgon har jag den första lediga dagen på 20 dagar. Det känns rätt skönt måste jag säga. Även om två föreläsningar som idag inte är en sådan stor grej utan mest kul så är det ändå inte ledigt. Ska ägna morgondagen åt att träna och träffa Carin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar