söndag 27 april 2008

Sammanfattning

En riktigt lyckad helg är till ända. Deltagarna imponerade ständigt i engagemang och kunskap, har haft fantastiskt skoj! Det var också väldigt kul att se vad fantastiskt duktiga Maria, Magnus och Redney var, denna första gemensamma stora aktivitet för styrelsen 2008.

Imorgon ska jag ta lite sovmorgon för att sedan ta lunchen med Oskar Öholm. Fortsätter med möte med Sara från LSUs styrelse, det ska bli riktigt trevligt att träffa Sara som jag inte sett på ett tag. På tisdag ska jag bland annat träffa Polisförbundet samt lyssna på ett samtal med Kevin Lampe, "mannen bakom Barak Obama" vilket jag tror kan bli riktigt spännande! Nog för att jag är en Hillarydemokrat, men det hindrar inte att se fram emot det hela med förtjusning.

Därefter följer en valborgsmässoafton i Hammarby Sjöstad, en resa till Jönköping där jag och Mikaela ska kombinera rapportskrivande med att besöka CUF Stämman där min begåvade vän Magnus är nominerad till omval som ordförande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar