söndag 13 juli 2008

Jag är ett kort. Ett vipkort.

Almedalen är som bekant slut, och med det tackar Almedalsbloggen för sig. Om jag inte hade en dator som vägde typ 5 kilo hade det blivit mer bloggat. Men hursomhelst, så enormt kul det var att vara en del av Sveriges coolaste bloggredaktion.
Magnus Ljungqvist tackar av redaktionen i bloggen. Vad han skriver? Jo, om mig skrivs:

Eva Westerberg
Du gav oss glamouren och glittret. Du gav oss inblickarna i efterfesternas
och minglens magiska värld där alla är vackra. Du har inte ett VIP-kort - du är
ett VIP-kort.

Apropå det just vipade jag in på Village i går, som ju ska vara ett så hett ställe. Det var länge sedan jag hade så tråkigt ute. Extremt trista människor som befolkade det hela. East och Obaren var desto roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar