söndag 13 juli 2008

Lite mer att sammanfatta

Erika från Saco Studentråds styrelse och jag (från Politikerbloggen)

Miljöpartiets tal, från Järkeborn

Jag och Daniel

Vad har jag gjort under dagarna och kvällarna egentligen då? Minglat tydligen, och det med avtryck, bland annat har Almega, Svenskt Näringsliv, Prime PR, Saco, Muf och Värnpliktsrådet bjudit på lättare förfriskningar. Jag har varit på stor middag med Saco och på årets största fest med Almedalsbloggen och Fokus, jag har debatterat trygghetssystem och ranking av högre utbildning, jag har varit på Almedalsveckans 40årskalas, jag har lyssnat på en debatt om bloggstrategier i framtiden, jag har lyssnat på Blondinbella och Niklas Wykman mfl diskutera idé och förändring framför makt, jag har lyssnat på både mini-alliansen och stor-alliansen, jag har lyssnat på alla tal utom de två sista- (m) och (v), jag har bara dansat en gång och det var över Stortorget, jag har diskuterat en massa, jag har hängt med min styrelse, jag har bytt visitkort, jag har varit till Åhlens en gång och till stranden en gång, jag har haft ett lager med Fischermans friends i väskan, jag har knappt haft kontakt med fastlandet alls, jag har haft Maria Wetterstrands pressis i mitt knä sjungandes Abba (det är sånt som endast händer i Almedalen), jag har fått subtila jobberbjudanden från intressanta ställen, jag har blivit arg och stormat ut från ett rum i en facklig diskussion och väldigt mycket mer. Jag tror att fotografier från seminariet kommer att komma, lägger upp dem då.

2 kommentarer:

  1. Jag var och såg Mamma Mia the movie när jag kom hem, så nu vill jag sitta i ditt knä igen!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag ska se den så snart som möjligt med. Då kan vi ha ett riktigt ABBA-rejs! :)

    SvaraRadera