onsdag 10 december 2008

Det här med nätet.

Mina två senaste lägenhetskompisar har båda varit Jusekmedlemmar. Det har inneburit att Jusektidningen på ett smidigt sätt funnits tillgängligt i hemmet. Även om den-förstås-finns på Sacokansliet så finns inte riktigt utrymmet för att läsa den mer ingående som jag alltid gjorde tidigare. Nu ser jag dock vissa möjligheter till att rekrytera min framtida sambo till just Jusek. Men det är en annan historia.

Nätet finns ju alltid. Och just där hittade jag artikeln om Nätnätverk där bland annat Karolina Lassbo och Lisa Gemmel är intervjuade. Lisa nämner min blogg i artikeln, som ett exempel på att en personligt skriven blogg kan locka vidare till mer seriösa sajter. Så sant så sant!

3 kommentarer:

  1. Och det är en fin bild på din blogg i papperstidningen!

    SvaraRadera
  2. Jasså, har tidningen kommit ut nu! Vad spännande. Jag har förresten en ny blogg nu, på Aftonbladet:

    http://blogg.aftonbladet.se/27789

    MVH Karolina

    SvaraRadera
  3. Mikaela och Karolina: Samma sak kan sägas til lbåda er inlägg "Åh det måste jag spana in!"

    SvaraRadera