måndag 15 december 2008

Måndagsmöte och mer glögg.

På måndagsförmiddagar har Sacokansliet måndagsmöte. Populär uppfinning som vi känner igen från många arbetsplatser, och ett bra sätt att starta veckan på. Om man inte väldigt ofta arbetar helg förstås. När man arbetat alldeles för många dagar i sträck och kommit hem sent på söndagskvällen kan sovmorgon vara en överlevnadsstrategi. Tyvärr har det allt för ofta lett till att jag inte riktigt haft all information på hand eftersom jag missat mötet.

Men i dag var jag med, och idag fick jag lite tid att reflektera högt över min tid som ordförande. Jag hade fyra teman: Engagemang, Påverkan, Förbunden och Framtiden. Och fick dessutom inbjudan till min egen avtackningsfest på fredag, vilket är brukligt att huvudpersonen närvarar på. Kan således addera ytterligare en något julinspirerad (det ska serveras glögg) festlighet till veckans agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar