tisdag 23 december 2008

Öka konsumtionen.

Förra sommaren var jag med Magnus Andersson i en butik i Söderhamn där han skulle shoppa sig nya byxor. Typ 1500,- senare var det så att butikspersonalen undrade om det var jag som fick provision, pga mitt övertygande säljsnack. I dag gjorde jag det igen. Jag var inne på KappAhl och stod och tittade på tjusiga underkläder. En okänd kvinna ställde sig bakom och sa "Vad snygga de var, jag undrar om jag kanske inte ska kika på de där också". Då började jag prata om hur röda underkläder på nyårsafton ger tur inför framtiden så det var väl självklart att hon skulle slå till på dem och bla bla bla. Jo, hon köpte dem.

Vill ni ha något sålt, vänd er till mig. Jag ökar garanterat konsumtionen.

Och for the record: jag köpte det ursnygga kitet själv också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar