söndag 8 februari 2009

Och jag höll på Alcazar och Caroline af Ugglas i schlagern.

Jag har inte haft en digital helg, vilket ju kan vara skönt som omväxling. I stället har jag varit på Moderna Museet, maxat lördagskvällen genom att tittat på schlagern hemma hos Ida Alfsdotter-Thoor och hennes Anders i deras underbara tvåvåningslägenhet i Fredhäll och sedan vidare till Selma som hade inflyttningsfest i Kristineberg och sedan dans på Fasching. Idag har jag umgåtts med Tess, vi har tittat på Sex and the city-filmen och Top Model. Hela dagen. Det känns tryggt med könsrollerna när man i samband med detta marathon får sms från pojkvännen som just flyttat och nu skulle titta på rugby med sin nya roomie.

Till veckan kommer bland annat de nu fullsatta frukostseminariumet om ökad egen finansering inom välfärdsområdet gå av stapeln, jag ska på frukostseminarium om Almedalen och politik, på Liberala Gruppens träff med Maud Olofsson, träffa Nordnets Mika Burman-Götz och åka till Liverpool där E nu bor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar