måndag 16 februari 2009

Valentines Day

Jag kom inte på något att köpa på Alla hjärtans dag till E.
Kanske för att jag, precis som med Mors dag och Fars dag, tycker att man ska visa kärlek och uppskattning året om. Men dagen var den bästa man kunde tänka sig. Vi låg länge i sängen och tittade på film, sedan en lång lunch på en italiensk restaurang med underbart goda förrätter, huvudrätter och vin. Därefter Tate Liverpool i det finfina kulturområdet Albert Dock, lite kikande i affärer (jag blev intvingad i en Crocsbutik bara för att), handla hem god indisk mat och därefter titta på min fina present, Michael Palins resor i nya Europa.

Lämnade huset i Liverpool 04.30 imorse. Jag kan säga att det här med att skiljas från sin kärlek INTE blir lättare för varje gång och att man på något sätt vänjer síg. Absolut inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar