torsdag 26 november 2009

Coola och smarta

Nästa vecka släpps boken Far och flyg - hur resor förändrar världen skriven av bland annat min kollega Fredrik Johansson. En bokrelease är också på gång för min goda vän Magnus Andersson.
Och nu ska jag berätta en sak för er grabbar: jag är riktigt avis på er!

Släppa en bok- i min värld där biblioteket var en central plats under hela min uppväxt, där bokklubbens paket var månadens höjdpunkt och där känslan av en ny bok inte är i närheten av att konkurreras ut av läsplattan- är så jäkla coolt. Och dessutom är det bra böcker också.
Ni är alltså inte bara coola utan även smarta.

Jag ska också. En vacker dag. Jag ska också.

2 kommentarer:

  1. Ja, nu känns det ju som om just resor och klimat är gjort av min bekantskapskrets så jag får komma på något annat bra. Och det är väl det det hänger på... :)

    SvaraRadera