måndag 12 juli 2010

Almedalsveckan i korthet

Almedalsveckan är över, och det är en vecka som kort och gott kan sammanfattas med ordet succé!

Borgkommissionen gick fenomenalt bra- här finns en mediesammanställning ihop med filmen från seminariet och självklart rapporten att ladda den. Seminariet blev dessutom finalist i Hill & Knowltons Årets varumärke i Almedalen. Seminariet vann inte, men jag fick gå upp på scenen för segerbilder ändå. Makthavare.se drog nämligen hem vinsten.

Årets redaktion var sjukt duktiga, hade bra känsla för nyheter och var förstås riktigt härliga.
Här hittar ni mina texter, och om ni tycker att det är lite skralt så är det för att jag också fokuserade på den alldeles fenomenala Almedalsfesten som Makthavare.se anordnade med Fokus, CNN och StrandbergHaage. Drygt 500 personer kom, vilka berättar jag om här.

Många bra kontakter återupptogs, och jag träffade förstås också en hel del nya förmågor. Charlotte är skeptisk till att man träffar dem på "inneställena". Eftersom jag var på just länkade Donners Brunn varje kväll känner jag ett behov av att intyga att man fortfarande kan utvidga sitt nätverk där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar