söndag 15 maj 2011

Veckan som kommer

Den kommande veckans to-do-lista innehåller bland annat:

- visning av och diskussion om Martin Borgs nya dokumentär Fy fan vad vi är bra
- VIP-träff inför Framtidens kvinnliga ledare som kommer att presenteras på tisdag. Jag var ju med på 2008 års lista, vilket bland annat syntes i dagens Svenska Dagbladet - se ovan- där man hade ett litet collage från några av de senaste årens listor (jag hette Westerberg innan jag gifte mig).
- arrangera och moderera debatt om socialförsäkringen
- Avslutningsfest för Anna Ekström som lämnar Saco för att bli generaldirektör på Skolverket.
- Fortsatt arbete med den globaliseringsantologi som jag är redaktör för. Den kommer att lanseras den 15 juni, och vara hur bra som helst. Jag lovar!
- Sedan är det ett gäng rapporter som mina skribenter kommer ha färdiga under veckan som det ska arbetas med. Feedback, lanseringsplaner, korrektur och så vidare. De närmaste veckorna har jag fem stycken rätt omfattande rapporter som ska in, ska få förord och paketeras på bästa sätt.

Förhoppningsvis försvinner förkylningen helt och hållet också så att träningen kan återupptas. Så segt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar